Harley-Davidson® Plzeň
Daimlerova 3, 301 00 Plzeň

Sportster 883 Challenger - Battle of the Kings 2016

inline_c766ded797fb9d394f2317bbcd562224_37909f5d2aa7.jpg

Letošní dealerský contest o nejlepší úpravu sériového Ironu 883 je tady– a my chceme Váš hlas!

15. března 2016 začalo všelidové hlasoání, ve kterém pouze a jedině VAŠE hlasy určí, kdo obsadí první tři místa v celé střední a východní Evropě!!!

Plzeň jde do boje se Sportsterem, který má přezdívku Challenger...

...a chceme Váš hlas :-)!

HLASUJTE ZDE:


https://customkings.harley-davidson.com/cs_CZ/


Koncept naší úpravy je splněním letitého snu, který bezpochyby nesníme jen my sami. Představte si to:

V soboru či neděli ráno sednete na svůj Sportster 883 Challenger s několika málo nezbytnostmi v batůžku na zádech, a vydáte se "po ose" na závody, protože se jede FLAT-TRACK . Příjemná ranní projížďka se zastávkou na kávu u čerpací stanice, zpříjemněná uznalými úsměvy „kolemjedoucích“ končí na plochodrážním stadionu – u vjezdu do depa. Nepřijel jste totiž jako divák, ale jako přímý účastník závodu ;-)! Ačkoli totiž v běžném provozu máte k dispozici odpovídající „předpisový“ stroj, který má hlavní světlomet, všechny čtyři blikače, a SPZ i s osvětlením, po příjezdu do depa během méně než 5ti minut všechnu tuhle (na závodech) přebytečnou zátěž včetně předního brzdiče (jak praví předpis) hravě demontujete, připnete tabulku se startovním číslem – a můžete jít na technickou přejímku!

A až si odtrenujete, odkvalifikujete a odzávodíte "to své", uděláte raz-dva ze svého speciálu opět „street legal“ stroj… Získané věnce si dáte kolem krku, poháry do ruksaku a za uznalých úsměvů poražených konkurentů vyrážíte (opět po ose!) zpátky, pochlubit se kamarádům a rodině…


Filosofie „stylového a syrového motocyklu do provozu i na závodní dráhu“ je tedy podstatou naší úpravy jménem Sportster 883 Challenger.


inline_bb4b67b928cac05f2f4dafed7b993ce9_c9e5a7c9ae7c.jpg

foto: www.studiotecka.cz

Chceme zdůraznit, že prioritou pro nás byla funkce a smysl stroje. Okázalé úpravy vizuálního rázu či efektní zásahy do konstrukčních skupin, které jsou v serii funkční a uživatelsky příjemné, jaksi nejsou nic pro nás. Větší náklonový úhel, lepší chování v driftu, odlehčení zadní části stroje a designová připomínka staré dobré racingové klasiky – to je ovšem jiná :-)!

inline_n150cb14e45ebda0b84fe34bfc56af50_7fd6f97c8db4.jpg

Jinak řečeno – rozhodli jsme se upravit seriový 883N Iron tak, aby vznikla originální, stylová a funkční kreace, která zůstane použitelnou ve skutečném světě – ať už na malebných zatáčkovitých silnicích (jakých máme kolem Plzně stovky kilometrů), v dopravní špičce velkoměstského provozu, anebo třeba i na závodní dráze (Challenger plní všechny podstatné závodní regule pro flat track). Neprováděli jsme proto úpravy "za každou cenu", bez podstatného vlivu na funkčnost nebo zvolený styl, hledali jsme úmyslně "rozumnou" a efektivní cestu nebo řešení.

Proto náš Challenger může působit – v rámci Battle of the Kings - snad až „nenápadně“. Věříme, že příznivci, znalci a milovníci zejména sportovní historie Harley-Davidson®Motor Company ocení náš hold modelu XR750 a celé modelové řadě Sportster, která od konce padesátých 20. století ukazuje, jak má vypadat klasický, osobitý, výjimečný a ryzí motocykl pro každý den, jakoukoli příležitost a opravdového jezdce. Sportster 4 Ever!

inline_fc9f9c40b54e421e9978e00c99438bd8_89874159e4a9.jpg

foto: www.studiotecka.cz

Přehled úprav – Sportster 883 Challenger


Challenger vychází ze sériovéhomodelu XL883N Iron. Většina použitých „speciálních dílů“ pochází z originální produkce Harley-Davidson, některé komponenty jsme vytvořili sami a některým evergreenům
flat-trackových motocyklů od časem proveřených světových specialistů jsme se vyhnout nemohli – a ani nechtěli. Co je tedy „jinak“ oproti standardnímu modelu 883N?:


Přední kolo: 19x12,5, drátěný výplet, černé ráfky (Harley-Davidson)

Zadní kolo: 19x12,5, drátěný výplet, černé ráfky (Harley-Davidson)

Pneu (přední/zadní): 130x80 19“ H8 Flat Track 130x80 19“ (Mitas)

Přední brzda: rychlospojka vedení brzdové kapaliny, umožňuje snadnou demontáž / montáž kompletního původního brzdiče (originální řešení H-D® Plzeň)

Zadní kapotáž/sedlo: XR style tail section (Storz Performance/Saddlemen)

Podsedlová část: Originální úprava H-D® Plzeň - special guest Petr Vícha

Výfukový systém: 2-2 dirt-track stainless steel (Supertrapp)

Sání vzduchu: Stage I Air Cleaner Kit (Screamin´ Eagle), S.E. Rain Sock (Screamin´Eagle)

Přední vidlice a pérování: kompletní vidlice původní (883N model 2016), horní/spodní držák vidlic (brejle J)
XL1200X model 2012 (Harley-Davidson). Řídítka XL883R (Harley-Davidson).

Zadní kyvná vidlice a tlumiče pérování: vidlice a pérování původní (XL88RN model
2016), instalován Rear Suspension Lift Kit 1,5“ (H-D Pilsen)

Elektroinstalace: původní, instalován „kill-switch“ (povinná výbava pro racing použití)

inline_vda9bef7d012b149a856dacdedf3783b_b24c4057a05d.jpg

Nádrž: XL1200X model 2012 (Harley-Davidson)

Startovní číslo: rychloupínací (H-D® Pilsen / Harley-Davidson)

Stupačky / shifter peg: Nostalgia Style Collection White (Harley-Davidson)

Lakování: Snow White Solid / Patriot Racing Striping (BobGarcia),

Emblem na nádrži: replika emblemu Sportster C/CH 1958 – 1960 (Harley-Davidson / Studio Tečka)

Sportster 883 Challenger – pro jezdce který chce nejvíc

inline_c58a1bf81d2297da64ee5d2870316960_b247521b5746.jpg

foto: www.studiotecka.cz

Chcete nám dát hlas? Klikněte zde:

https://customkings.harley-davidson.com/cs_CZ/

Používáme soubory cookie, abychom zajistili, že vám na našich webových stránkách poskytneme ten nejlepší zážitek. Pokud budete nadále používat tuto stránku, budeme předpokládat, že jste s tím spokojeni. Další podrobnosti naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.

Odmítnout všechny soubory cookie Přijmout pouze nezbytné soubory cookie Přijmout všechny soubory cookie