Originál ve stylu „fat custom". Nyní ještě lehčí než předchozí generace modelu Fat Boy 114, s mocným zátahem motoru Milwaukee-Eight® 114. Po přidání plynu okamžitě pocítíš ten rozdíl.
Délka: | 2370 mm |
Výška sedadla: | 658 mm |
Výška sedadla, nezatížená: | 675 mm |
Světlá výška: | 115 mm |
Závlek: | 104 mm |
Rozvor: | 1665 mm |
Pneumatiky, přední specifikace: | 160/60R18,70V,BW |
Pneumatiky, zadní specifikace: | 240/40R18,79V,BW |
Objem palivové nádrže: | 18.9 l |
Množství oleje (s filtrem): | 4.4 l |
Hmotnost, přI dodání: | 304 kg |
Hmotnost, provozní: | 317.06 kg |
Motor: | Milwaukee-Eight® 114 |
Vrtání: | 102 mm |
Zdvih: | 114.3 mm |
Zdvihový objem: | 1868 cm3 |
Kompresní poměr: | 10.5:1 |
Palivová soustava: | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Výfuk: | 2-into-2 staggered; catalyst in muffler |
Primární převod: | Chain, 34/46 ratio |
Převodové poměry (celkově) 1.: | 9.311 |
Převodové poměry (celkově) 2.: | 6.454 |
Převodové poměry (celkově) 3.: | 4.793 |
Převodové poměry (celkově) 4.: | 3.882 |
Převodové poměry (celkově) 5.: | 3.307 |
Převodové poměry (celkově) 6.: | 2.79 |
Metoda zkoušky točivého momentu motoru: | EC 134/2014 |
Točivý moment motoru: | 161 Nm |
Točivý moment motoru (ot/min): | 3000 |
Úhel náklonu, pravý (stupně): | 25.6 |
Úhel náklonu, levý (stupně): | 25.6 |
Metoda zkoušky spotřeby: | EU 134/2014 |
Spotřeba: | 5 l/100 km |
Kola, přední typ: | Machined, Lakester cast aluminum |
Kola, zadní typ: | Machined, Lakester cast aluminum |
Brzdy, typ třmenu: | 4-piston fixed front and 2-piston floating rear |
Osvětlení (dle místních předpisů), kontrolky: | High beam, turn signals, neutral, low oil pressure, engine diagnostics, ABS (if equipped), security, low battery voltage, low fuel |
Přístroje: | 5-inch analog speedometer with digital gear, odometer, fuel level, clock, trip, range and tachometer indication |